Tolong la paham mereka..

Sunday, March 6, 2011



okok... mgu ni aku cuba nak update blog ni semaksima mungkin.. hehehe... tp apa2 pon this week i have fun.. hehe... minggu ni saja aku telah berjaya untuk mencapai hasrat hati iatu untuk pergi menonton "I AM NUMBR FOUR"... hahaha.. best sangat.. lps 2 aku juga berjaya menyibukkan diri dengan xtvt kat kolej mlm2... antara xtvt yg sangat menarik adalah on9 dalam bilik akademik bersama Nanas.... sambil dgr lagu2 yg shadu2.. heheh lps 2 lepak kat dataran plk sambil buat banner untuk kolej ku yg terchenta... tp kan aku buat skit2 ja.. melepak ja yg lebih sambil dok dengar crita2 seram yg membuatkan aku pikir 10 kali nak p toilet pukul 2 3 pagi.. hehehehe.. seram.... alah klu da x thn 2 belasah gak.... gunakan segala ilmu yg penah d pelajari kat kem terendah dlu.. hehehehe.. sgt2 x boleh belah....  ok kat bwh ni ada la skit pic persiapan untuk menukar mber aku dr org melayu jd salah seorang dr ahli puak kat amazon sana 2... hehehehe...






cik chichi sdng sibuk membuat masterpiece dia...


ada apa2 yang boleh di tahbah lg???


final touch......
Ha amacam sama x.... mcm ahli puak kat hutan amazon sana nuh... =)



0 comments:

Post a Comment